A párizsi haute couture ház, a Maison Margiela a fizikai és a digitális szférát egyesíti új MetaTABI kollekciójával, egy NFT-vel, amely egyesíti a jelképes termékélményeket a márka ikonikus osztott orrú cipőjével.
A The Fabricant digitális divatházzal együttműködve történő bevezetés „metaforikusan hatalmas lépés” – mondta Stefano Rosso, a Maison Margiela elnöke a Rug Radio alkotójával, Stephy Funggal folytatott élő közvetítés során.
A márka Tabi cipőjének használata a Web3-ba való első lépésként Rosso elmondta, hogy „olyan sokféleképpen különleges volt – Maisonunk szimbóluma, amely egy egyedülálló lábnyomhoz kapcsolódik ebbe a csodálatos új környezetbe, amely megváltoztatja az emberek életét, ahogy mi is. beszél.”
A MetaTABI két különálló kiadásból áll, 15 Tier 1 NFT-ből fehér és 1500 Tier 2 NFT-ből fekete színben. A Tier 2 tulajdonosok egy testreszabott bőr pénztárcát kapnak, amely a nyomtatott kriptopénztárcát tartalmazza – magyarázta Adriana Hoppenbrouwer, a The Fabricant alapítója.
Csatlakozz @stephyfunghoz, amint bemutatja a Maison @Margiela MetaTABI kollekcióját @StefanoBrave-vel (a Maison Margiela elnöke), valamint @AdrianaHoppenb1-vel és @k3rrymurphy-vel (a @thefabricant alapítói)! pic.twitter.com/GHN2Kd224W
— Rug Radio (@RugRadio) 2024. április 15
A Tier 1-es tartók eközben egy pár limitált kiadású, kézzel készített fizikai Tabi csizmát kapnak. „A világon csak 15 embernek lesz ilyen csizmája, és sehol máshol nem találhatók” – mondta Hoppenbrouwer. Ezek a Tabi csizmák egyedi, kézzel festett arany bevonattal rendelkeznek, mondta Rosso, hozzátéve, hogy „egyedülálló kezelés, amelyet soha egyetlen cipőnkkel vagy árunkkal sem végeztek.”
A fizikai termékek mellett a MetaTABI-tulajdonosok virtuális termékekhez is hozzáférnek az AR és metaverzum platformokon, köztük a The Sandbox és a Ready Player Me. „A digitális csizmáknál ugyanaz az elképzelés, mint a fizikai csizmánál, hogy ki kell választani, hol szeretnéd viselni” – mondta a The Fabricant alapítója, Kerry Murphy.
A Tier 2 egyedi pénztárca. Kép: Maison Margiela x The Fabricant
A Maison Margiela már régebben felfedezte a Web3 teret; tavaly elindított egy blokklánc játékot, amelyben a résztvevők 24 tokenhez kötött számjegy veréséért versengtek.
A „Maison Margiela jövőbeli Web3 közösségének alapjaként” számlázott játék tokenek lehetővé tették a birtokosok számára, hogy hozzáférjenek a MetaTABI előértékesítéséhez, mielőtt a nyilvános pénzverés élesben indulna, magyarázta Hoppenbrouwer. „Az előértékesítés a The Fabricant birtokosainak, a Maison Margiela játékot játszó embereknek, valamint a partnerközösségeink nagyon szerencsés embereinek szól, akik tombolát kapnak az előértékesítésben” – mondta.
Mindkét MetaTABI-kiadás elsőbbségi hozzáférést biztosít a Maison Margiela közelgő Web3-projektjeihez az NFT Mint Pass-on keresztül, a virtuális élményektől, például az exkluzív programozástól és a játékaktiválástól a kollaboratív Web3-partnerségekig. „A MetaTABI tulajdonképpen egy tagsági token, mondhatni egy új VIP program a Maison Margiela számára” – mondta Hoppenbrouwer.
„Képzelje el, milyen exkluzívak a Margiela rendezvényei” – mondta Murphy. „Ezzel a tokennel lényegében élethosszig tartó hozzáférést kap. És ez az egyik dolog, amiben jelenleg a legnagyobb értéket látom, mert ezek a fizikai események annyira keresettek.”
A MetaTABI NFT által lehetővé tett virtuális eseményeken keresztül Murphy azt mondta, „több ember fog hozzáférni” a Maison Margiela élményhez. „A token révén megkapja ezeket a különféle jutalmakat, amelyek úgynevezett segédprogramok, legyenek azok fizikaiak vagy virtuálisak. Arról van szó, hogy több értéket teremtsünk, mint amennyit egyetlen fizikai tárgy önmagában tud adni” – mondta.
A MetaTABI-tulajdonosok, akik a Maison Margiela rajongótábor részévé válnak, „nem csak fizikai terméket kapnak” – mondta Rosso. „A jövőben valóban sok más módon is hozzáférhet a márkához. Tehát számunkra ez valójában csak egy utazás kezdete.”